That what you give you will get...

środa, 14 lipca 2010

Hello!!
Mam spore zaległości w postach, ale postaram się to szybko nadrobić. Dlatego wybaczcie, ale dzisiaj tylko po ”polskiemu”

Przejdę do rzeczy:

Kilka dni temu miałam przyjemność uczestniczyć w sesji zdjęciowej bloggerki http://www.closetofadirtbag.blogspot.com/, strasznie się cieszę że mogę otaczać się tak kreatywnymi osobami, które mają 1000 pomysłów na sekundę!!!

Generalnie Nasza sesyjka trwała prawie 5h, a i tak nie zdążyłyśmy zrobić wszystkiego co zaplanowałyśmy, ale mam nadzieję że niedługo będzie możliwość realizacji pomysłów:)
W temperaturze ponad 30 stopni spacerowałam po parku ok. godz. 12 w moich ulubionych szpilkach i małej czarnej. Nie powiem ludzie się dziwnie patrzyli, ale cóż… jakoś się tym nie przejmowałam

Uważam że zdjęcia wyszły super, a moja kochana koleżanka naprawdę ma talent. A co Wy kochani o tym sądzicie??

Poniżej przedstawiam część fotek, następne już wkrótce:)


























Aha, nie wiem dlaczego, ale zdjęcia mogę wyświetlać tylko w tym formacie(?). Wiecie od czego to zależy lub co powinnam zrobić, aby były większe??

Miałam na sobie:
sukienka H&M
torebka New Look
Buty (?)
korale - zbiór czego się tylko dało
okulaty - LV

2 komentarze:

  1. Woow! Masz śliczną figurę i nooogi aż do nieba :) Po prostu idealnie! A zdjęcia rzeczywiście udane :) Pozdrawiam i czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 pomysłów na sekundę, kochana.. przeceniasz moje zdolności precepcyjne ;).

    OdpowiedzUsuń