That what you give you will get...

sobota, 5 czerwca 2010

Sex in the big city!!!!!

Kilka dni temu byłam na filmie "Sex w wielkim mieście 2".
Wyszłam absolutnie podekscytowana, jak wiecie uwielbiam Sarah Jessice Parker więc moje zadowolenie było podwójne.
Chciałam zatem pokazać Wam kilka stylizacji z tej i poprzedniej części filmu, jak również kilka zdjęc mojej ulubionej aktorki.
Stylistyka jest niebanalna i jak dla mnie doskonała, przełamuje wszelkie schematy.
Za wszytsko odpowiedzialna jest czerwonowłowa wizjonerka Patricia Field, która na zdolnośc do wyszukiwania oryginalnych projektów i łączenia ich w niekonwencjonalny sposób.

A few days ago I was at the film "Sex in the big city"
I left cinema absolutely excited, as you know I adore Sarah Jessica Parker so my satisfaction was double.
I want to show you a few stylization in this and past part in this movie and several photos my best actress.
Style is original and for me perfect, it break all scheme...
Visionary in red hair Patricia Field is responsible for everything, she has ability to searching original project and join with unconventional way.




















































1 komentarz:

  1. Też ją uwielbiam i także ostnio gormadziłam wszystkie pisma w których sie pojawiała. Czasem wlączam byle który odcinek, żeby tylko na nia popatrzec, nie wiem zastnawia mnie zawsze jej uroda, bo nie jest typowa pieknościa, jest piekną brzydulą o pieknych blyszczacych oczach i z wielkim czarem.

    P.S. Wrzuciłąm Cie do linków, bo przynam sie, że co nie zrobie od razu to zapomne, a tak było niestety po Twoim mailu, ale już jesteś!

    OdpowiedzUsuń