That what you give you will get...

środa, 2 czerwca 2010


Witam wszystkich!!!

Bardzo się cieszę, że w końcu się zdecydowałam i założyłam bloga. Wydaje mi się, że mam mnóstwo pomysłow i tak wiele kłębi się w mojej głowie, że warto się tym podzielić:)

Moją "promotorką" jest Agnieszka Szykor "http://www.closetofadirtbag.blogspot.com/" dzięki której aktywniej zaczęłam myśleć o założeniu tego oto bloga:) 

Kropką nad "i" był pokaz mody "FASHION IN CHARGE" w stylu Baśni 1001 nocy.... który odbył się w poznańskim klubie "Buddha Bar"

Klimat jak najbardziej utrzymany, przede wszystkim dzięki nastrojowi i aranżacji klubu, gdzie Wielki Buddha czuwa nad wszystkim, muzyką (moim zdaniem świetną) oraz pokazami " Belly Dancer". Oryginalne było także to, że modele po zaprezentowaniu nam kolekcji m.in w stylu marynarskim, pastelowym, black &white na zakończenie wykonywali układy taneczne.

Podsumowujac, uważam że było to na prawdę fajne wydarzenie w naszym mieście i mam nadzieję że takich eventów bedzie coraz wiecej. Na zakonczenie z dziewczynami zrobiłyśmy małą sesję, którą chciałabym wam przedstwić ponizej:)

spodnie: H&M, buty ZARA, torebka New Look, pasek MaxMara, pod spodem koszula: SH

moja siostra: sukienka Orsay, balerinki H&M, torebka no name








 





1 komentarz: