That what you give you will get...

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Today I feel SUMMER first time:)

Bardzo żałuje że weekend już za mną, a wraz z nim piękna pogoda... która przyszła do nas po raz pierwszy tego roku... temperatura bliska 25 stopni to dla mnie raj:)
W weekand wybrałam się z chłopakiem na poznańską Cytadelę. Wstyd.. ale mimo że mieszkam w Poznaniu od urodzenia to odwiedziłam to miejsce pierwszy raz.
Jestem absolutnie oczarowana, wkrótce tam wrócę:)
Poza tym miałam mozliwośc po raz pierwszy w tym roku założyć krótkie jeansowe spodenki:):)

I really regret that this weekend is behind me, and together with him beautiful weather... which come to us first time... temperature closely 25 degree is for me paradise:)
At the weekend I went with my boyfriend to Poznan "cytadela". Shame... but even though I leave in Poznan since I was born I visit this place first time.
I am absolutely smitten, and soon I will come back hear:)
Expect that I have possibility to wear short jeans first time in this year:):















Na zakończenie zdjęcie które pokaże mój nowy, ukachany lakier. Niedawny zakup w sklepie Inglot.
At the end I want to show you my new, levelly nail polish. New purchase in Inglot shop.



spodenki/ shorts H&M
bluzka/ blouse ZARA
buty/ shoes H&M
kolczyki/ earring H&M
torebka/ handbag H&M

4 komentarze:

  1. Noż kobieto, cytadeli nie znać?:) Też ją uwielbiam, ale dość daleko mieszkam, więc rzadko tam bywam:) Śliczne kolorki zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że ledwo zajrzałam a od razu się czepiam, ale jako filolog nie mogę odpuścić. Jeśli chcesz tłumaczyć swojego bloga to proszę zwracaj uwagę na to co piszesz, bo "leave" nie znaczy "żyć", a "zostawiać" (chodziło Ci chyba o "live"). Gramatycznie też sporo błędów, ale to nie jest istotne, a prawidłowa pisownia ma znaczenie.
    Poza tym ten chabrowy niebieski na bluzce jest piękny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję bardzo Gunia za komentarz... masz rację dopiero teraz zauważyłam te błedy.
    Mój angielski nie jest doskonały, ale dzieki ciagłemu pisaniu na moge go doskonalić:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń