That what you give you will get...

środa, 2 czerwca 2010

MY & MYSELF & I

Jest już późno ale stwierdziłam, że warto by było zamieścić tutaj kilka informacji na temat tego jaki jest mój styl, skąd głównie czerpię inspirację, oraz oczywiście moje "must have" na najbliższe miesiące. Poza tym zdecydowałam że warto pisać też w języku angielskim, bo to poprawiłoby na pewno mój język a przede wszytskim pisownię.

It is very late, but I decided that I should write something information about my style, inspiration and of course my "must have" for the latest mounth.
Expect that I decided that worth is writing here in English language, because it improve my language skills, first of all spelling.


Na poczatku klika słów o moim stylu: Staram się podążać za najnowczymi trendami, jednak nie ślepo, chociażby ze względy na fakt że nie posiadam figury modelki i nie wszytsko wygląda na mnie dobrze. Ubrania są doskonałym wyjściem aby zatuszować to czego nie chcemy pokazać. Może dlatego tak bardzo je KOCHAM!!!
Na co dzień ubieram się w stylu grzecznej dziewczynki (szczególnie na uczelnię), czyli wszelkie podkolanówki, kokardki, koronki, spódniczki w kształcie litery "A", motywy kwiatowe, jak najbardziej mi odpowiadają. Obecnie również motyw militarny często chodzi mi po głowie.
Wieczorem lubię zaszaleć z kolorami, długościami oraz fakturami ubrań. Można mnie spotkać ubraną w skórzaną spódniczkę, lub też neonowo różową sukienkę.
Jak wiadomo kobieta zmienną jest!!!


At first several words about my style: I try to follow for the newest trends, but not at random, even though because I don't have figure as a model and not everything look at me so good. Clothes are the best way to cover up that what we don't want to show. Mayby that is wy I LOVE THEM SO MUCH!!
Daily I clothe in "good girl" style (especially on the university), so every knee-length socks, topknot, lace, skirt in the shape "A", flower motive, very suit me. Currently military motive very often is in my head.
In the evening I like ragewith with colours, length and facture clothes. You can meet me cloth in leather skirt or in neon pink dress.
As you know woman is very variety.


Od kogo czerpię inspirację???
Moją inspiracja jest osoba Whittney Port, Evy Longorii oraz Sarah Jessica Parker.
Uwielbiam je za oryginalnośc i duze wyczucie stylu.


From who I draw inspiration?
My inspiration is person Whittney Port, Eva Longoria and of course Sarah Jessica Parker.
I love her for originality and good intuition of style.


Moje must have na najblizszy czas:


My must have for the latest time


spódniczka mini w kwiatki:

mini skirt with flowers




torebka w neutralnym skórzanym kolorze, najlepiej na ramię,
handbag in neutral leather colour, the best will be for arm



rajstopy imitujące pończochy w stylu Mariny

tights which imitate stockings in Marina style

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz